Post by alelsinhaphi on Feb 18, 2022 9:25:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Food Truck Chef™ Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Food Truck Chef™ Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod fler kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Food Truck Chef™ Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Varför fortsätter du att ha karnevalsutmaningen på pastagatan??? det har varit på pasta street varje karneval utmaning under de senaste 3 månaderna.. du har haft dem på andra gator tidigare.. så varför är det nu kontinuerligt på pasta street?? är väldigt tråkigt och irriterande om jag ska vara ärlig.. ser verkligen inte fram emot karnevalsutmaningar.. när kan vi få några nya gator??? dags för en uppdatering
Spelet ser vackert ut och är roligt, men kontrollerna är för kräsna. Du måste rada upp krukor perfekt över tallrikar annars händer ingenting. Detta kanske inte är en stor sak om föremålen du interagerar med var större. De är för små för att förvänta sig så fin kontroll. Jag kommer inte att fortsätta spela det här spelet. De kräsna kontrollerna gör det onödigt frustrerande.
Den spelar aldrig nu, jag öppnar den för en uppdatering, har klickat på uppdateringen hela dagen, den går aldrig till spelet efter att den har slutfört uppdateringen, den går tillbaka för att uppdatera igen
Varje gång jag går för att lasta en av lastbilarna för att antingen uppgradera eller spela en nivå sparkar spelet ut mig. Vänligen åtgärda det här problemet. Jag saknar att spela det här spelet, det är en av mina favoriter. Jag har redan gjort alla dessa och det kommer fortfarande inte att ladda någon av tuckarna så fort jag klickar på någon av lastbilarna stängs spelet av.
Hej Det är ett bra spel och mycket fan. Det enda problemet är att platserna är mycket dyra och när maten bränner folket blev väldigt arga än att ta många tillbaka. Jag hoppas att kort recension till pauerful Jag hoppas kunna fixa detta problem. Tack PS: Det är verkligen ett bra spel som det är värt att spela
Väldigt roligt och utmanande men jag har väntat i över ett år på att min tacogata ska tillåta mig att gå förbi 14. Tiden rinner ut och den låter dig inte göra något även om jag har en stjärna på den. Jag kan inte spela om det eller gå också eftersom kunden kommer ut på båda och står där. Återigen kan jag inte laga något att servera. Frustrerande. Åh märkte att alla mina köp på bratwurst Street och några andra återställdes men det är något annat. Att inte kunna spela i utmaningar på grund av en bugg är dåligt.
Ok lite för mycket stress
Så arg. Det stoppar mig alltid när jag fortfarande har tid på klockan. Jag kommer att ha 1 min kvar och det stoppar mig och sa att jag misslyckades. Kommer inte ge mig hela tiden. Jag fortsätter att uppgradera artiklar och mat ingenting. Kommer sluta spela för det är så frustrerande.
Food Truck Chef™ Cooking Games Casual ndnw
Älskar spelet men måste definitivt göra det så att du får fler ädelstenar från att göra olika uppgifter, speciellt vid speciella evenemang en för många uppgraderingar som behöver ädelstenar. För många restauranger som behöver ädelstenar för att öppna gör det nästan omöjligt att ta sig förbi vissa nivåer i spelet. Om dessa inte ändras kommer du att förlora dina spelare.
Beroendespel! Älskar det men har fryst och kraschat på mig den senaste tiden. Dessutom är det ett fantastiskt spel
Jag älskar det här spelet. Det är väldigt beroendeframkallande, men det finns problem som har börjat från ingenstans. Jag sparade & köpte Baker's Street, vann 20 ädelstenar från kockbiljettutmaningen och fick extra pärlor från stjärnutmaningen. Nästa morgon öppnade jag appen och alla framsteg är borta. Bakers gata är låst igen, och spelet fryser hela tiden i ingrediensköpsfönstret. Jag måste stänga spelet och öppna det igen. Innan dessa fel skulle jag ha gett den 5 stjärnor.
bra spel, men när du når nivå 5 på partybussen börjar spelet stängas av medan du spelar eller så laddar inte restaurangen och stängs av. det här är andra gången jag avinstallerar och installerar om spelet för att åtgärda problemet för att fortsätta spela.
Jag läste din uppdatering och det stod något som förbättring förbättrad.. Jag installerade igen för att spela men ingenting ändrades.. Det fryser fortfarande och det är riktigt irriterande eftersom min mat fortsätter att brännas ovillkorligt och det är verkligen inte coolt när du försöker dra den och det är rör sig inte och på slutet blir det bränt.. Snälla kan ni verkligen förbättra det.. Kommer att vänta på din uppdatering för att se hur det går
Kan du inte ge oss gratis pärlor varje dag? Det är så tråkigt! Behöver en uppdatering! Sjuk 🤧
Food Truck Chef™ Cooking Games Jocuri obișnuite tccm
Hemskt spel, tvingar dig att betala riktiga pengar för ädelstenarna du tjänar som du behöver för att uppgradera matvaror och utrustning och låsa upp nya delar av spelet, slösa inte din tid
Gillar inte att dra maten/drycken till kunderna
Har inte spelat tillräckligt länge för att betygsätta ännu. Eftersom jag tvingas ge en stjärna får du en
Jag älskar spelet och det är grafiken! Är utmanande men också givande plus att det ger möjlighet att spela även utan att spendera pengar. MEN! Ibland, i nivåer, fastnar, den svarar inte, så du förlorar värdefulla sekunder på att betjäna kunder, och tappar därför nivån vilket gör det VÄLDIGT irriterande! Jag trodde att det skulle fixas efter den nya uppdateringen, men det gjorde det tyvärr inte!
Det här spelet suuucks! Drag n drop är den värsta funktionen du kan ha i ett snabbt spel som detta! Kan aldrig avsluta nivåer eftersom föremålen inte tappar eller sjunger plocka upp ordentligt! Och allt kostar juveler. Lär dig av andra spelutvecklare och använd tryck- och tryckfunktionen. Kom igen nu?! Du är inaktuell.
Det här spelet kan vara roligt, men det är missvisande. Hela det första området får dig att tro att du skulle kunna spela detta utan att investera en massa pengar, men så fort du går vidare till nästa är det mycket tydligt att du måste köpa ädelstenar om du vill fortsätta långt in i spelet. Särskilda utmaningar är också bara en gimmick för att få dig att spendera mer eftersom du behöver betydligt fler uppgraderingar (och därför mynt och ädelstenar) för att delta som i slutändan kostar mer än priset. Roligt spel om du har $ att slänga.
💖👍
Jag gillade den första delen av spelet där du mest uppdaterade dina verktyg och mat med mynt. Men när du började behöva ädelstenar insåg jag att detta var precis som vilket annat pengadesperat spel
Jag älskade verkligen det här spelet ... men jag är trött på att vänta på ädelstenar ... det är verkligen så svårt att tjäna dem ... jag börjar tappa intresset för det här spelet ... om ädelstenar skulle ta så mycket av tid...hur skulle jag gå vidare? För många reklam nu!!!!
Väldigt besviken. Njöt verkligen av spelet, tills idag när det inte kunde laddas, bara sa "laddar" hela tiden. Jag försökte allt för att få igång det igen. Till slut var jag tvungen att avinstallera appen och ladda ner den igen. Jag tappade alla mina framsteg och är tillbaka i början. Inte imponerad!!
det här spelet var så trevligt. Men det som irriterar mig är att det inte lät mig spela om jag inte hade wifi till festbussen. Jag skulle absolut rekommendera det dock
Det är ett trevligt spel att spela men det finns inget intresse eller ingen glädje i det här spelet så jag gav bara 3 stjärnor
Spelet är fantastiskt men det är extremt svårt att gå vidare till nästa nivå när ädelstenar krävs. Jag har slutfört cirka 5 erbjudanden om gratis ädelstenar och har ännu inte fått ett! Jag kontaktade supporten men de sa åt mig att ta en skärmdump och skicka till dem. Men när du redan har valt erbjudandet kan du inte längre se det. Jag har skickat den senaste till support och fortfarande inga ädelstenar. Så om du inte planerar att köpa ädelstenar är detta INTE SPELET FÖR DIG.
Kul att börja, men håller inte. När du är klar med de första 40 nivåerna har du bemästrat spelet, köpt en massa saker och mår ganska bra av spelet, sedan låser du upp en ny nivå och känner dig som en noob, du förlorar alla uppgraderingar, men mer så nu och framåt måste börja köpa diamanter för att få enkla saker gjorda, tappade intresset för spelet omedelbart, jag ska avinstallera det här spelet... Suck, hade potential att bli ett bra spel, jag hatar den här racketen att tjäna pengar...
Skulle ge den en 5:a förutom fördröjningen och frysproblemen. Förhoppningsvis fixar den senaste versionen det. uppdatering....fördröjningen och frysningen blir värre ju högre jag kommer i spelet...har andra det här problemet?
Super Jungle Jump Аркаде gik
Food Truck Chef™ Koch spiele Gelegenheitsspiele tqp
Jag uppdaterar mina spel men jag kan inte spela i tandoor street från nivå 1 i service kunddelen.. kan du fixa det här problemet? tack
Tråkigt....
Utan tvekan mycket intressant buss det är en gane så diskutera inte med så lång konversation Ja jag accepterar att 3 stjärnor i rymden och våffelgatan inte var möjligt att slutföra bussen trots att det är intressant
varför kan jag inte använda partybussen längre sedan jag uppdaterade spelet förra veckan? det fortsätter att vara fel hela tiden..och oj, nyligen verkar spelet "spela" oss (kunderna kom precis när tiden är ute eller några sekunder innan tiden är ute vilket är omöjligt att betjäna)
Mycket kul och variation🍜🍳🧀🍹🍙🍷🍾🥂 Uppdatering: juvelerna behövs i nästa stad och det skulle vara trevligt om det fanns fler sätt att tjäna juveler [och sedan köpa dem] som pengar eftersom du behöver dem för att uppgradera din lastbil samt pengar.
Spelet är bra jag älskar det jag tycker om det men det är några problem ni behöver jobba med som pastagatan vissa nivåer fryser när många kunder går och kommer samtidigt och festbussen hur kan jag nå nivån fler ädelstenar när jag inte ens kan skicka iväg partybussen jag måste titta på en video men videon går inte ens att se den har irriterat mig i några dagar nu jag har inte kunnat skicka iväg partybussen snälla gör något förutom dessa två problem har jag roligt
Du får väldigt små pärlor. Svårt att förbättra ingredienser och köksredskap. Gör nivåerna svåra.
Återinför partybussfunktionen. Det nya alternativet låter dig knappt tjäna 3-4 ädelstenar på en dag som inte räcker till alls. Dessutom hindrade ett tekniskt fel mig från att ens försöka gådagens dagliga uppgifter. Timern stannade efter att den första uppgiften var klar och lät mig inte göra mer. Vänligen åtgärda dessa problem. Edit: Den dagliga uppdragsfunktionen har alldeles för många fel också. Det fortsätter att uppdateras innan jag ens får chansen att se uppdragen. Vänligen fixa det.