Post by malgrandmenketpheadl on Feb 6, 2022 7:22:11 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mr. Meat: Horror Escape Room ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mr. Meat: Horror Escape Room IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder många pengar ▞▞▞
▞▞▞ Mr. Meat: Horror Escape Room 2022 version ▞▞▞
Jag hatar spökläget eftersom det finns ett tillägg bokstavligen varje minut...Jag kan inte ens njuta av spelet.
Mr. Meat: Horror Escape Room Arcade ticx
Det är så läskigt
Det här är ett för svårt spel men också för lätt,
kraschar alltid och tar mig på startskärmen. Inte nöjd med spelet.
Vi får lägga till när du startar spelet som nu precis som riktigt irriterande som jag hoppas på att dra åt helvete när du dör så här bli överkörd av en buss just nu eller bara vara som död för att alla hatar lägga till och ingen gillar dig tack så jag kan berätta för dig att du måste dö för det är vad du förtjänar är att dö som en lägg när du startar spelet lägg till när du laddar om det lägg till när du dör och gillar ja som att jag inte vill se 50 000 annonser som sluta nu jag blir arg så nu hatar jag dig och dig
Bra män svår
Mycket desruptiva tillägg...tråkigt spel...behövs alltid titta på tillägg för varje handling i spelet..hatar det här spelet..ångrar att jag laddade ner den här appen...
Modern Ops: Gun Shooting Games Action bnqn
Jag har löst det här spelet 9 gånger. Uppdatera den nu. Så att jag bara har gett 2 stjärnor.
Mr. Meat: Horror Escape Room Pelihalli yoq
Fullt av i Ghost-läge .... när ett tillägg är klart på nolltid kommer andra tillägg .... Det här spelet är fullt av tillägg !😡😠🙏🏻
Det finns bara ett problem att det inte finns någon typ av stor hemlighet som ond nunna och det finns ingen belöning i spelet så lägg till fler saker, fler hemligheter och många typer av rymningar. Men fortfarande när jag spelar det här spelet känner jag mig verkligen rädd och när jag försöker få Mr. Meat arresterad av polisen skakar mina händer alltid. Jag gillar det verkligen men lägg till fler saker i det här spelet för att göra det mer intressant. Tack keplarians fortsätter att göra den här typen av spel och jag kommer att ladda ner alla dina spel.
Wow, hans spel är så intressant att jag kan slutföra räddning av grisflicka på alla nivåer och arrestera herr kött eller rädda flickan 2
Det finns många annonser oavsett vilket läge det är och det är verkligen laggy även om du har det på låg kvalitet och om du kunde ge det en halv stjärna skulle jag göra det.
Jag gillar spelet men jag kan ta tag i saker genom golvet/cellen och vissa saker går genom golvet som blåslampan när du skjuter den eftersom du skjuter den för att fixa det och lägga till fler passager, det är svårt att ta sig runt i den andra del ärt
Spelet är riktigt trevligt även om dess uppdateringar är ausom men det finns några buggar som bör fixas hoppas det kommer att fixas ...:-):-
Jag älskar spelet. Det är bara det att om den hemliga lådnyckeln inte finns i lådan på andra våningen, säger tipset att den finns i köket. Hittade den inte någonstans i köket?
Det är ett roligt spel, men när du måste titta på en annons för att hitta grejer, Säg BARA VAR DET ÄR! FÅ MIG INTE ATT SE RUNDT OM HELA KARTAN EFTER DET! GILLA ALLVARLIGT!
WAYYYYY WAYYYY WAYYYY FÖR MÅNGA ANNONSER!!!! jag förstår att det måste finnas några..men jag kan ärligt säga att det här spelet har fler annonser än någon ive någonsin provat!!! Synd för det skulle vara ett fantastiskt spel om inte för dem.
Så kul! Älskar allt med MEN önskar att det skulle rädda dina framsteg. Jag tillbringade 2 timmar på att komma så långt men var tvungen att sluta för att "leva livet" bara för att börja om igen. Jag har haft många tankar om att ta bort det här spelet eftersom jag inte har timmar att spela. Bra spel men trött på att börja om varje gång jag måste göra saker
Det är inte kiss det är faliga ämnen alltså toxoc ämnen
Mr Meat: Horror Escape Room Arkādes spēles nstf
Det här spelet är fullt av glicher och kontroll över det här spelet är väldigt svårt men det här är ett trevligt spel
Tja, jag älskar verkligen det här spelet, men bara få mig att hoppa, jag tänker hela tiden att skjutknappen är till för att hoppa, men förutom det... det här spelet är riktigt roligt.
När man kommer in i huset kan man inte släpa shotgunen 😞
jag gillar det här spelet men när 1.3-uppdateringen kom så gillar jag uppdateringen men när jag spelar det kom en svart skärm och äntligen öppnades spelet men det gick inte att ladda det, det står att herr kött inte svarar, vänligen fixa detta
Jag kan inte hitta något i det här spelet och jag kan inte spela i gost-läge för var 5:e minut kommer det någon annons som jag bara ger detta en stjärna. Jag är så besviken på det här spelet.😡😡😡
Jag har spelat det här spelet någon gång bat hela tiden jag kan inte hitta mr meats key jag har letat evrywear men jag kan inte hitta det jag gillar verkligen det här spelet men jag kan inte hitta det jag skulle ge det en femstjärna men nopp😾😾😾😾😾 😾😾😾😡👿😡👿😡👿😡👿😡👿👺👹👺👹👺👹👺👹👺👹👹👺👹👹
Grafiken är bra men varje gång jag skjuter kommer hagelgevärsreklamen upp
Det var läskigt jag kan inte fly men jag kommer att rädda flickan men jag fångar 😱😱💃🤲😅😥och betyget av stjärnor på 2% eftersom det var läskigt
Spelet visade mig inte hur man gör någonting. Jag försökte använda hagelgeväret för att komma in i huset, och det visade mig inte hur man skulle göra, det fungerade inte, ingenting.
Snyggt spel med fantastisk grafik. Efter Evil nun är detta mitt andra favoritskräckspel. Temat utspelar sig i en thrillerpsykopatjaktmiljö med det enda målet att fly. Det väcker minnen från gamla landsbygdsmördarskräckfilmer som Texas Chainsaw Massacre. Spelet är väldigt realistiskt med massor av av väsentliga element. Förtjänar 5 stjärna🌟🌟🌟🌟🌟, inget mindre än det precis som Evil nun.
semst i hela väden
Jag gillar det inte, grafiken är bra men skuggningarna är för mycket och det är alldeles för svårt att hitta sakerna jag kollade överallt efter skärtången och jag använde tipsen men det har fortfarande ingen lycka och platsen tipsar fortfarande ingen lycka det var samma sak med de flesta objekt ändå överlag jag älskar spelet men bara det så sjukt installera om det gjorde det lättare jag och min kusin är 12 och vi kan inte komma på någonting överallt, plz fixa!!.
Det är ok 👍👎
Det är ett bra spel. Men..... Det tar alltid stopp. Vänligen fixa detta problem.
Hur man startar hagelgeväret den har ingen knapp för att starta hur man startar pistolen😡😡😡
Mr. Meat: Horror Escape Room อาร์เคด menr
Spelet är bra men du borde göra fler spel. Jag ger det här spelet 2 stjärnor eftersom vissa pussel inte kan göras
Mr Meat: Horror Escape Room Arkadne igre onu
Det här spelet är så svårt även från början, jag tillbringade timmar och kom ändå ALDRIG in i huset, jag var så exalterad över att spela också
Det är trevligt och läskigt att spela men jag fick två uppdrag i det här spelet eftersom jag såg där en liten flicka som var låst och mr.meat har förvandlat henne till en gris som jag inte vet vad den har sett.